-
Je kan aangekochte goederen altijd retourneren en dit binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket.
Ook afgeprijsde artikelen mogen geretourneerd worden. Retours kunnen kosteloos in onze winkel worden binnengebracht of op eigen kosten en eigen risico teruggestuurd worden. Steeds dient de retour online aangemeld te worden.
Wij voorzien geen mogelijkheid tot ruiling. Indien je een ander artikel wenst gelieve dan een nieuwe bestelling te plaatsen.
-
Je kan een retour aanmelden via "Mijn bestellingen" in "Mijn account".
Als je geen account hebt, dan kan je via het algemene retourneren formulier.
-
Wanneer je een retour hebt aangemeld, houden we je steeds op de hoogte van de status van je retour.
Zo zul je eerst steeds een e-mailbevestiging van je retour ontvangen. Hierin sommen we alle details nog eens op. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spam-folder.
Bij statuswijzigingen zul je ook steeds via e-mail op de hoogte worden gehouden.
Als je een account hebt, dan kan je de status van je retour ook steeds opvolgen in "Mijn account".
We maken gebruik van de volgende statussen:
- Aangemeld: Je retour werd geregistreerd in ons systeem.
- In behandeling: We hebben je retour in verwerking genomen en zijn ermee bezig.
- Afgehandeld: Je hebt je retour afgehandeld.
- Geannuleerd: Je retour werd door ons of op jouw vraag geannuleerd.